08 februari 2010

En Award!

Jag tackar Tingestar så mycket för den fina utmärkelsen!





De flesta vet väl vad detta går ut på. 7 saker om mig av intresse. Det gav mig huvudbry, men så här tror jag:

1 Jag har sen tonåren alltid handarbetat på något vis, stickat, virkat, broderat sytt kläder o annat. Det senaste är ju krokningen.
2 Jag vill för mycket. Det innebär ju att det finns "några" påbörjade arbeten här hemma och hjärnan planerar ännu fler, ibland så jag inte hinner med själv ens.
3 Lovar runt, håller tunt. Ibland tycker jag att det gamla ordspråket passar in på mig. Hur mycket det stämmer får du avgöra.
4 Avskyr att städa! Det är så mycket roligare att sticka eller kroka eller...
5 Jag måste ha blommor som tål att torka ut. Fast en blomma som tål uttorkning och som slokar när det är dags för vattning är riktigt bra! Som påminnelse.
6 Har låtit bli att äta kött i 10 år, men, men, julskinkan var svår att låta bli, så nu blir det lite kött ibland.
7 Jag motionerar regelbundet oregelbundet!

Så skall jag egentligen skicka den vidare, men dels har den varit runt till många sen så har jag svårt att välja vilka av alla fina bloggar jag vill ge den till.
Så det blir till alla, för alltid finns det något roligt på varje blogg som jag hittar.

Men jag vill fortsätta att leva upp till att vara en kreativ bloggare, bara tiden räcker till!

2 kommentarer:

solveig sa...

Icke att förglömma är att du är en underbar mamma också!

Varkenoch sa...

Och du är en underbar vän! Jag uppskattade dina besök på EMA väldigt, väldigt, väldigt mycket, ska du veta.

Stor kram!